У 2008 р. агентство почало реалізацію довгострокового соціального проекту «Національна Медична Премія» – конкурсу і найвищої винагороди для переможців профільних медичних конкурсів, рейтингів і реєстрів.

Мета проекту:

  • Підвищення соціального статусу і престижу професії медика в суспільстві.

Проект реалізується за підтримки Міністерства Охорони Здоров’я на підставі договору про взаємодію у межах проекту та понад 40 профільних медичних громадських організацій.

У межах проекту ст

Детальніше: З 2008 р. – проект...

 

У 2006 – 2008 р. ПМРА «MARSMEDIA» організовувало конференції з медичного маркетингу та освітні семінари «Оптимальні nonTV-канали комунікації».

Мета проекту:

  • Підвищення рівня знань цільової аудиторії у галузі фармацевтичного й медичного маркетингу.

Агентство виступало співорганізатором конкурсу медичної реклами «Medjet».

Мета проекту:

  • Підвищення якості та пропаганда етичності використання реклами лікарських засобів.
 

Агентство «MARSMEDIA» розробило і реалізувало програми, спрямовані на регламентацію конкурентного поля у сфері аптечного рітейлу і підвищення доступності якісних лікарських засобів:

  • 1. «Модель підвищення продажів»;
  • 2. «Стандартів мерчандайзингу»;
  • 3. «Зелений хрест – дорога до здоров’я».